Şekeri Düşüren Yiyecekler

Şifalı Bitkiler ve Besinler ile Şekeri Düşürmenin Yolları


Şeker hastaları lif, protein, karbonhidrat besinlerini ne kadar tüketmeleri gerektiğini de bilmelidir. Şeker hastalığını kontrol etmek için beslenme ilk derecede önem taşımaktadır. Şekeri düşürmenin yolları doğru şekilde yapıldığında etkili olacaktır. Kan şekerini seviyelerini sabit tutmak ya da yavaş yükselmelerini sağlamak için önerilen besinler aynı zamanda zayıflamayı da sağlayarak çok kilonun sebep olduğu yüksek tansiyon, kalp hastalıkları riskini de azaltmaktadır.



Şekere Ne İyi Gelir?


Yüksek besin lifi, sağlıklı yağ asidi içeren keten tohumları şekeri düşürmek için de kullanılabilir. Keten tohumları aynı zamanda sağlıklı yağ asidi olan, vücudun üretmediği pmhe-3, omega-6 yağ asitleriyle genel sağlığa da katkıda bulunabilir. Limon şekeri düşürür mü diyenler için etkisi olduğunu söylememiz mümkün. Yağ olarak zengin olan fındıklar, proteinler de metabolizmayı güçlendirmektedir. Şeker hastalığı riskini azaltmak için günde 10-15 tane badem tüketilmesi önerilmektedir. Kötü kolesterolü düşürmek için tarçın insülin etkisini taklit ederek kan şekeri düzenlenmesine yardımcı olur.


Şekeri Düşüren Şifalı Yiyecekler


Günde yarım çay kaşığı tarçın tüketmek kan şekeri seviyesini de yaklaşık % 20 oranında düşürmektedir. Kan inceltici ilaç kullananlar tarçın kullanmadan önce doktora danışmalıdır. Tatlı patates kan şekerini yavaş yükseltmektedir. Yüksek şeker nasıl düşürülür diyenler için doğru beslenmeyle olduğunu söylememiz mümkün. Uzun süre aynı seviyede kalmasını sağlayarak açlık hissi yaşanmasını da engellemektedir. Asitli limon, elma sirkesi yüksek olan karbonhidratlı yemeklerle birlikte tüketildiğinde glisemik indekslerinin düşmesine de yardımcı olur.

Şeker İçin Günlük Beslenme Önerileri


Glisemik indeksi yüksek gıdalar yenilecek ise aynı öğünde sirke, limon tüketmek yemek sonrasında kan şekerinin aşırı şekilde yükselmesine de mükemmel şekilde engel olacaktır. Kan şekeri çabuk yükseliyorsa, dengesiz beslenme bu sorunu artırabilir. Şekeri düşürmek için tarçın tüketmenin faydalı olduğunu söylememiz mümkün olacaktır. Şekeri ne düşürür diyenler için düzenli aralıklarla beslenmek gerektiğini belirtmemiz gerekmektedir. Kan şekeri seviyesinin yavaş yükselmesini sağlamak ve sabit tutmak için önerilen besinler aynı zamanda zayıflamaya yardımcı olarak fazla kiloların neden olduğu yüksek tansiyon, kalp hastalıkları riskini hızla azaltmaktadır.

Yazıya Puan Ver:
/5,
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.