Pratik Karın Eritme ve Basen Egzersizleri

Evinizde rahatça uygulayabileceğiniz kolay ve basit göbek eritme egzersizleri.


Çoğu insan göbek yağlarından, karın sarkıntılarından ve basenlerinin büyüklüğünden şikayet eder. Nasıl bu problemleri yok edeceğini bilemez, önce yemekleri kısmaya çalışır kendince diyet programları uygular, olmadı spor salonuna gider.

Diyet Programı ile Evde Uygulayabileceğiniz Basit Egzersiz Hareketleri


Evinizin rahatlığında uygulayabileceğiniz, ayrıntılarıyla nasıl yapacağınızı anlattığımız, evde herkesin yapabileceği göbek ve basen eritme hareketlerini uygulayarak zamanla bu problemlerden kurtulduğunuzu ve kalıcı ideal zayıflığa, sağlığa kavuştuğunuzu göreceksiniz.
Günde sadece 20 dakikanızı ayırarak mükemmel görünüme kavuşabilirsiniz.


İşte, evde uygulayabileceğiniz karın eritme hareketleri;

  • Sırt üstü uzanarak bacaklarımızı dik olacak bir şekilde yukarı kaldırıyoruz. Kalçamızı da bacaklarımız ile birlikte havaya kaldırıyor ve indiriyoruz. Bu hareketi 15- 20 defa olmak üzere tekrarlıyoruz.
  • Yere sırt üstü uzanıyor ve bacaklarımızı sehpa veya koltuğun üzerine gelecek şekilde uzatıyoruz. Ellerimizi de göğsümüzün üzerine veya başımızın arkasına koyarak, bacağımızın pozisyonunu bozmamak üzere omuzlarımızı yerden 15- 20 cm yukarıya kaldırıyoruz. Bu egzersizi günde 20- 25 defa uygulamak hızlı ve olumlu sonuçlar almanıza neden olur. Özellikle karın eritmede oldukça başarılı bir harekettir.
  • Yine sırt üstü uzanarak bacaklarımızı havaya kaldırıyor ve eklemlerden büküyoruz sonrada bu pozisyonda kalarak dizlerimizi alnımıza doğru çekiyoruz. Bu hareketi de 15- 20 defa tekrarlamak yeterli olacaktır.

Basen eritme hareketleri;

  • Sırt üstü yere uzanarak bacaklarınızı kalçalarınızı da hafif havaya kaldırarak midenize doğru çekin. Bu egzersizi günde 15- 20 defa tekrarlamanız gerekir.
  • Ayakta, ellerinizi karşıya uzatarak çömelip kalkarak ve bu işlemi de 15- 20 defa tekrarlayarak başarılı bir sonuç elde edersiniz. Bu hareket ile yuvarlak kalçalara sahip olabilirsiniz. Şunu bildirmekte fayda var, anlattığımız tüm egzersizleri düzenli ve disiplinli bir şekilde yaparak gerçekten olumlu sonuçlar elde edebilirsiniz.
  • Yan şekilde yatarak bacaklarımızı kesinlikle bükmeden açıp kapatarak yapılan bir egzersiz bunu da 15- 20 defa tekrarlamak gerekir. Bir bacağı çalıştıktan sonra diğer bacağa geçerek devam edilmeli bu hareket ile kalçalarınız ve yanlarınız oldukça sıklaşacaktır.
  • Son hareketimiz ise karın ve basen eritme hareketidir. Bu egzersizde de sırt üstü yatarak ellerimizi başımızın altında mekik yaparmış gibi birleştiriyoruz. Ve sırayla sağ bacağımızı karnımıza doğru çekip omuzlarımızı da yerden yukarı kaldırıyor ve sol dirseğimizi sağ bacak dirseğimize değdiriyoruz. Aynı şekilde sol bacak dirseğimizi ve sağ kol dirseğini değdirip çekiyoruz. Bu hareketi de 15- 20 defa tekrarlıyoruz.
İdeal vücut formuna beslenmemize dikkat etmeden sadece egzersiz yaparak ulaşamayız, hem beslenmeye dikkat etmeli hem de egzersizleri düzenli bir şekilde yapmalıyız.

Yazıya Puan Ver:
/5,

    1. meryemgunes 6 Kasım 2017
      Her şey eriyor ama basen ve bacakların birleştiği hiç bir yer erimiyor artık tamamen sporcu diyeti yapıp egzersizlere full performans vericem kendimi başka çıkar yol yok banaya
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.