1. Beslenme ve Diyetetik lisans mezunu veya öğrencisi yazmayı, paylaşmayı seven, ismini duyurmak isteyen diyetisyenler aranıyor. Müracaat için bilgi@diyetforum.com adresine başvurunuz.
    Duyuruyu Kapat

2 Haftada Hızla Zayıflatacak Önerilere Ne Dersiniz?

Konu, 'Diyet Listesi' kısmında Özlem Bulut tarafından paylaşıldı.

  1. Özlem Bulut

    Özlem Bulut Yeni Üye

    • Yazar
    Blog Yazıları:
    4
    Kayıt:
    24 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    12
    Articles:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    B.Sc. H. Ü. Beslenme ve Diyetetik Bölümü Öğrencisi
    Şehir:
    izmir
    Merhaba bu Kategori altında sizlere için daha çok diyet önerilerine yer vermeye çalışacağım. Fazla kilolarınızdan yaz gelmeden kurtulmak istiyorsanız 15 günde hızla kilo vermenizi sağlayacak diyet önerilerimi okuyabilirsiniz. Kış aylarının yaza döndüğü günlerde herkes fazla kilolarından kurtulmaya çalışacak ama siz onlardan önce diyetinize ve perhiz programınıza başladığınız için onlardan önde olacaksınız. Sağlıklı ve hızlı kilo vermenizi sağlayacak basit önerilere dikkat ederek madde madde uygularsanız başarılı olmamak için hiç bir sebebiniz yok.

    Kahvaltısız Diyet Olmaz


    Her sabah mutlaka kahvaltı yaparak güne başlamalısınız. Kilo vermek için bu şart. Börek, poğaça, simit gibi yiyeceklerden uzak durulması gerekir.

    kahvalti-diyet.jpg

    Sabah kahvaltılarında yumurta yenilmesi gün boyu ihtiyacınız olacak protein miktarını karşılayacaktı. Güne yumurta ile başlandığı takdirde gün boyu 400 kalori daha az yemek mümkün olacaktır.

    Sabah kahvaltılarında dereotu, maydanoz, tere ve üzerine limon suyu sıkılıp tüketilen yeşil sebzeler tüketilmesine önem verilmelidir. Yeşil sebzeler insanı tok tutmaktadır. Metabolizma hızı da artmaktadır.


    Tok Tutan Öneriler

    Öğünlere başlamadan önce mutlaka bir kase salata yenilmesi gerekmektedir. Daha sonra yenilen yemekler bu sayede daha kolay sindirilecektir. Zayıflamak için mutlaka tüketilmelidir. Bunlar insanı tok tutmaktadır. Salatalara yağ konulmaması önerilmektedir. 1-2 kaşık yoğurt tüketilmesi önerilir.

    Günde iki bardak yoğurt yenilmesine önem verilmelidir. Özellikle öğle ve akşam yemekleriyle birlikte yenilen yoğurtlar daha uzun süre tok tutacaktır.

    İki hafta boyunca pilav, makarna, tatlılar, kekler, bisküvi, kızartmalar ve hamur işlerinden uzak durulması önerilir. Yemeklerin yanında doymak için maksimum 1 dilim siyah ekmek yenilebilir. Diyet programında bulundurulmalıdır.


    Her Öğünde 2 Bardak Su

    1 çeşit yemek yenilmesine önem verilmelidir. Sabahları ve öğle aralarında bir çeşit yemek türü(kıyma, kabak, zeytinyağlı ıspanak, haşlanmış ya da buharda pişmiş tavuk) gibi besinlerin yanında salata, 1 kase yoğurt, 1 dilim ekmek yenilebilir.

    Her öğünde iki bardak su içilmesine önem verilmelidir. Su yemek sırasında içildiğinde yeme hızı da düşecektir.

    Yemeklere başlamadan önce 1 bardak kahve ya da ayran tercih edilebilir. İştah kesilecek ve bu şekilde daha az yemek yenilecektir.

    Yürümeye özen gösterilmelidir. Her gün en az 40 dakika tempolu yürüyüş yapılmalıdır. Kilo almak yerine vermek için çalışılmalıdır.



    * Soru ve önerilerinizi konu altında diyetforum.com 'a yukarıdan üye olduktan sonra sorabilir veya paylaşabilirniz.
     
  2. seda özyurt

    seda özyurt Yeni Üye

    • Yazar
    Blog Yazıları:
    0
    Kayıt:
    26 Eylül 2016
    Mesajlar:
    7
    Articles:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    Diyet Ürünleri Uzmanı
    Şehir:
    izmir
    Kahvaltının önemini her defasında vurguluyoruz hatta mükellef bir kahvaltı ve sonrası düzenli ve disiplinli bir egzersiz programı uygulamak başarıya giden yolun öncüsü oluyor. Harika bir yazı Özlem hanım ışık tutmak gerekiyor bu konulara açıklık getirip bu şekilde üzerinde durarak.
     
    Özlem Bulut bunu beğendi.
  3. meryemgunes

    meryemgunes Yeni Üye

    Blog Yazıları:
    0
    Kayıt:
    31 Mart 2017
    Mesajlar:
    3
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Kadın
    Kahvaltıyı acaba başka öğünlere doğru kaydırma imkanımız var mı diyet programına uyarken mesela saat 2 de ilk öğün öğlen 5 te ikinci öğün ve akşam 8 de akşam yemeği gibi yapsak olurmu? İşimden dolayı böyle bir öğün çalışması yapmam gerekiyor nelere daha çok dikkat etmeliyim diyet uygularken saatleremi öğünleremi yoksa sadece diyetin içeriğinemi?
     
  4. Özlem Bulut

    Özlem Bulut Yeni Üye

    • Yazar
    Blog Yazıları:
    4
    Kayıt:
    24 Ağustos 2016
    Mesajlar:
    12
    Articles:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Kadın
    Meslek:
    B.Sc. H. Ü. Beslenme ve Diyetetik Bölümü Öğrencisi
    Şehir:
    izmir
    Meryem hanım öncelikle yaptığınız veya yapacağınız diyet programında size başarılar dilerim;

    Metabolizmamız öyle ki uyku esnasında dahi faliyettedir ve geceleri hızını azaltmaya meyillidir. Böyle olunca geceleri yavaşlayan metabolizma günün ilk öğünü ile hız kazanır. Eğer siz günün ilk öğününü öğleden sonraya bırakırsanız, son yemek saatinizden çok zaman geçtiği için o ilk öğünde yediğiniz herşeyi yağa çevirir. Enerjiye çevirmek ve yakmak için de diğer öğünü bekler. Yani kahvaltı diyet uygulayanlar için en önemli öğündür ve biz birlikte çalıştığımız kişilere kahvaltıyı kesinlikle atlayamacak diyet programları veriyoruz.
     

Sayfayı Paylaş

Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.