Zayıflatan Canan Karatay Diyeti - Lahmacun

Serap Gündoğdu tarafından Serap Gündoğdu's blog'nda yayınlanmıştır. Bloğun Okunma Sayısı: 148

Etkisi kanıtlanarak bir anda onlarca diyet listesinin bir kenara atılmasını sağlayan Karatay diyeti, Canan Karatay tarafından hazırlanmıştır. Son derece etkili bir diyet listesi olarak göze çarpan Karatay Diyeti, zayıflamak isteyen bir çok insana umut kaynağı olmuştur. Söz konusu Canan Karatay olunca, ortaya çıkan bu diyet listesinin de ne kadar popüler olduğunu söylemeden geçmeyelim. Karatay diyetini doğru ve kurallara uygun bir şekilde uygulamaya koyduğunuzda, diyet sonucunda da oldukça önemli ve olumlu adımlar atmış olacaksınız.

Karatay diyetinin püf noktaları

Çoğu sağlık uzmanının ve diyetisyenin savunmakta olduğu, ''az yiyin fakat sık sık yiyin'' cümlesi, karatay diyetiyle beraber bir anda çöpe atılmış oluyor. Neden mi?

Canan Karatay'ın hazırlamış olduğu karatay diyetinde, istediğiniz kadar kuruyemiş, sucuklu yumurta, pastırma, kırmızı et ve bir çok gıda ürünü yer almaktadır.

[​IMG]

Aynı zamanda, beslenme uzmanlarının ''kesinlikle uzak durun'' dediği kolestrol, Canan Karatay tarafından faydalı olarak görülmektedir. Kolestrole neden olan fakat Karatay tarafından yenilebilir olduğu belirtilen gıdalar aşağıda listelenmiştir.

  • Kırmızı et
  • Balık
  • Süt
  • Peynir
  • Yoğurt
  • Pastırma
  • Yumurta
Bunlara ek olarak, Canan Karatay tarafından "lahmacun"da en sağlıklı besinlerden biri olarak görülmektedir. İşte, Canan Karatay'ın lahmacun hakkında verdiği bilgiler;

Canan Karatay: Lahmacun en sağlıklı yiyeceklerden biridir

Geçtiğimiz dönemlerde, sosyal medya sitelerinde Canan Karatay'ın lahmacun yediğini görüntüleyen bir takım resimler yer almıştı. Bu resimlerin ortaya çıkmasından sonra, Canan Karatay, lahmacunun sağlıklı bir yiyecek olduğunu belirten açıklamalarda bulunmuştu ve devamında, lahmacunun yararlarından bahsetmişti.

[​IMG]

Canan Karatay'a göre, lahmacun son derece sağlıklı ve mayasız bir yemektir. Hamuru çok ince, içerisinde protein barındıran, soğan ve maydanoz gibi sebzeler içeren, aynı zamanda yanında ayran veya yoğurt gibi yararlı ürünlerle tüketilen bir lahmacun, Canan Karatay tarafından her zaman tüketilebilecek ve son derece yarar sağlayacak bir yiyecek olarak görülmektedir.

Lahmacun Kalori

Hamur işi grubuna dahil olan lahmacun, kalori açısından yüksek bir besin olarak görülmektedir. Çeşitli malzemelerin karışımı sonunda elde edilen <b>lahmacun kalori</b> açısından fazla değer içerdiğinden dolayı, diyet listelerinde yer almamaktadır.
İçerisinde kıyma, soğan, maydanoz, hamur, domates ve yapılan yere göre farklı ürünlerin yer aldığı lahmacunun ortalama kalorisi, uzmanlar tarafından 240 olarak hesaplanmaktadır. Lahmacunun hamuru ne kadar ince olursa, kalorisi de o kadar düşük seviyelerde olacaktır. Bu nedenle, lahmacunun kalorisini 180-200 seviyelerine indirmek için, ince hamur tercih edin.


Canan Karatayın Yazdığı Pdf Halinde Kitabını Okumak ve Tüm Detayları Öğrenmek İçin Linke Tıklayınız --> karatay diyeti pdf
Yorum Yazabilmek için Giriş Yapmalısınız.
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.