Hızlı Kilo Verme ve Zayıflama Yöntemleri

Özlem Bulut tarafından Özlem Bulut'un Bloğu'nda yayınlanmıştır. Bloğun Okunma Sayısı: 1198

Kilo vermek özellikle her geçen gün çok daha önemli bir hal almaya başladı. Dünyada son yıllarda görülen pek çok hastalığın ana nedenlerinden biri de fazla kilolar. Peki, kilo verirken kastan ve sudan kaybetmeden yağ yakmak için neler yapmalıyız biliyor musunuz? Sizlere bazı öneriler sunacağız. Bu önerilerin hepsi yağ yakmanız için yapmanız gerekenler. Tabi ki hepsini yapamazsınız ama hayatınız içinde bazılarına hemen her gün yer verseniz çok faydasını görürsünüz.

Hareket Her Yerde

Öncelikle bilmelisiniz ki oturduğu yerden başarıya ulaşabilen tek canlı tavuklardır. Onların başarısı yumurtalarıdır lakin horoz olmadan onu da yapamazlar. İşte bizler de hareket etmezsek ne yağ yakabiliriz ne de kilo verebiliriz. Kilo vermek için ilk önce hareket etmeyi öğrenmeliyiz. Öyle özel bir spor salonuna yazılmaya ya da para harcamanıza da gerek yok. İşten gelirken 1 durak önce inip eve yürümek bile size çok iyi gelecek. Ayrıca evde bile pek çok spor yapabilirsiniz.


Sıvı Tüketimine Dikkat Edilmeli

Yağ yakmak için sıvı alımınıza da dikkat etmelisiniz. Özellikle akşamları sıvı bakımından zengin gıdalar tüketmeniz hem kilo almanızı engelleyecektir hem de kilo vermenize destek olacaktır. Su içmeyi ise kesinlikle unutmamalısınız. Verdiğiniz kiloların vücuttan atılması için su içmeniz ve idrara çıkmanız gerekmektedir.


Magnezyum Zengini Gıdalar Tercih Edin

Yağların erimesi için özellikle magnezyumdan yana zengin olan fasulye ve ıspanak gibi gıdaları yemeniz gerekmektedir. Yağ yakımında önemli bir yeri olan magnezyum içerikli gıdaları mümkün olduğunca sık tüketmeniz de yağlarınızı yakmanıza neden olacaktır.

*Kalsiyum Sadece Kemiklere Değil Yağlara Da Faydalı

Kemiklerimizin güçlenmesi için kalsiyumun ne kadar önemli olduğunu hemen hepimiz biliyoruz. Bilmediğimiz bir şey ise kilo vermek için de kalsiyumun faydalı olduğu. Yağdan kilo vermek için kalsiyum dengenizi korumalı ve düzenli olarak günde yaklaşık 1500mg kalsiyum tüketmeliyiz. Bu pek çok bilim insanının yaptığı araştırmalarla da kanıtlanmıştır.

*Soğuk Duş Etkisi ile Zayıflayın

Halk arasında beklemediğimiz bir durumda soğuk duş etkisi diye adlandırdığımız bir deyim var. İşte o aslında gerçek. Hem de kilo vermek ve yağ yakmak konusunda bir hayli yardımcı. Soğuk duş yapmak vücudun yağları yakmasını kolaylaştırdığı gibi hızlandırıyor da. 30 dk soğuk duş alarak kilonuzu yağdan verebilirsiniz. Lakin kalp ve tansiyon gibi sorunlarınız varsa ve soğuk duş sırasında kendinizi kötü hissediyorsanız kesinlikle bu öneriyi uygulamayınız.

[​IMG]

*Sabah Kahvaltılarını Düzene Sokun Ve Yeşil Çay Tüketin


Sabahları genellikle en geç saat 9.30 a kadar mutlaka kahvaltınızı yapmış olun. Aksi halde vücudunuz hala uyuduğunu sanacak ve metabolizmayı yavaş tutacaktır. Bundan dolayı kahvaltı en önemli öğündür. Kilo vermek ve yağ yakmak için başka bir önerimiz ise yeşil çay tüketmeniz. Gün içinde içeceğiniz yeşil çay sizin çok daha kolay yağ yakmanızı sağlayacaktır.
  • ayşegül varlıer
  • Özlem Bulut
  • diyetisyenaysetugbasengel
Yorum Yazabilmek için Giriş Yapmalısınız.
Önemli Uyarı : Site içi mesajlaşma kapsamında tüm mesajlar site botlarımız tarafından incelenmektedir. Sadece içerik paylaşım hizmeti veren diyetForum 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre yapılan tüm paylaşımlardan üyelerimiz kendi adlarına sorumludurlar. Ip Adresleri herzaman en ince ayrıntısına kadar tutulmakta ve gerektiğinde sadece TÜRKİYE CUMHURİYETİ ADALET BAKANLIĞI SAVCILIĞI ile paylaşılacaktır. DiyetForum içerikleri ile ilgili herhangi hukuksal şikayet veya hak sahibi haklarının ihlali durumunda Bu mail adresinden : bilgi@diyetforum.com iletişime geçebilir zarar gördüğünüz içeriğin kaldırılması için başvuruda bulunabilirsiniz. Tıbbi Sorumluluk Reddi ve Yasal Uyarı! DiyetForum.com sitesinin içeriği ziyaretçileri Sağlıklı Beslenme, Kilo alma, Kilo verme, Özel Diyetler ve Diyet Listeleri hakkında bilgilendirmeye yönelik hazırlanmıştır. Sistemimizde yer alan ve paylaşılan bilgiler hiç bir zaman hastalık ve/veya diğer sorunlara yönelik teşhis ve/veya tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır, bu bilgiler bir doktor tedavisinin ya da konsültasyonunun yerini alamaz. Sitemizde yer alan bilgilerin uygulanması sonucu doğabilecek dolaylı ya da dolaysız hukuki, ahlaki, mesleki ve sağlık sorunları sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır, bu eylemlerden site ve site sahibi sorumlu tutulamaz. Tüm ziyaretçiler sayfaya girdikleri andan itibaren bu uyarıyı okumuş ve kabul etmiş sayılırlar.